شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

فیلم کوتاه چند قطره خون به کار گردانی محمد مهدی برزنونی و با فیلم نامه نویسی اینجانب در نیشابور در مراحل ساخت پایانی خود می باشد.

و شروع کردیم کاری در خور شایسته انجام دهیم ابتدا فیلم نامه را با ایده آقای محمدرضا برزنونی و با فیلم نامه نویسی آقای مجید محمدی پناه (خودم!)با مضمون مذهبی آغاز کردیم. فیلم نامه درطی دو روز نوشته شد و با کسانی همچون آقای حمید باری - هادی رستمی- فرید رستمی- حمید قربانی و ... مورد بحث و تحلیل قرار گرفت و پس ازآن به حضور آقای بیان یکی از مسئولان اداره ارشاد رسید و بعد از بررسی های لازم مورد تایید قرار گرفت ومجوز صادر گردید.آقای جواد زروندی به عنوان تصویر بردار و خانم محبوبه جی افرام به عنوان منشی صحنه و خانم تکتم سلامتی به عنوان عکاس و نورپرداز انتخاب شدند.سپس با زدن چند اعیلامیه در چند نقطه شهر و تست گرفتن از مراجعان آقایان علی چاقوچی و احسان حمزه ای برگزیده شدند و از تاریخ 24 تیر 85 در محل دبیرستان ابوذر غفاری تصویر برداری به مدت یک هفته انجام گرفت. باشد که کاری درخورتوجه قرار گیرد.

هر که با مرغ هوا دوست شود

                           خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

نظرات 7 + ارسال نظر
اتش روح جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.vaangahrooh.persianblog.com

سلام به دوست خوبم...وب لاگ و...آنگاه روح ...بروز شد... حتما"بیا .به امید دیدارت در وب لاگ..و انگاه روح..در ضمن وب لاگت خیلی جالبه...موفق باشی.

خیلی ممنون از دوست خوبم که عاشقانه و عارفانه برام نظر داده.

اسمون ابی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.notmenotyuthenwho

وبلاگت خیلی جالبه به منم سر بزن

با تشکر از شما عزیزم من نمی دونم چه جوری به شما سر بزنم!!!!! روی زرتشت کلیک کن و ..........

دختر اهریمن سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ http://styx666.blogsky.com

من به هر کسی که بهم سر بزنه جواب پس میدم
نیازی به تشکر نیست
درضمن من زیاد اهل چت نیستم
اما اگه یه زمانی رفتم حتما اددت میکنم

فرزاد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://petti.blogsky.com

روزگاریست همه عرض بدن می خواهندهمه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند و لی مثل پری میپوشند گرگهایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خب طبیعی است که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد
سلام
من آپدیت کردم
خوشحال میشم به من یه سر بزنی
ضمنا این دفعه که اومدی دوست دارم جواب این سوال رو هم برام بنویسی که دوست داری در انتهای خط زندگیت چه علامتی باشه!علامت سوال،تعجب یا نقطه پایان؟!
منتظرم و مثل همیشه آرزومند آرزوهای پاکت...

سولماز پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
عالی بود امیدوارم که تو کارت موفق باشی

تنهاترین عاشق تنها---حضرت عشق سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...و اما سکوت را شکستم با ورق زدن برگی از دفتر میخونه ی حضرت عشق....
سلاممممممم
امیدوارم که حالت خوب باشه
و اما این است زندگی...بعد از 102 روز ننوشتن شروع کردم به دوباره نوشتن
منتظرت هستم مثل گذشته ها اگه از یادت نرفته باشم ؟
پس بیا زودتر که بد جوری منتظر قدم گلبارانتم
راستی درسته که خیلی زیاد نوشتم ولی فکر کنم واسه 102 روز سکوت کافی باشه !!
منتظرتم
سبز و شرخ باشی
فعلا.....
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
______ xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxحضرت عشق xxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxمنتظرتم xxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________

ممنون از لطف بی پایان دوست خوبم حضرت عشق

سولماز چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
خیلی لطف داری ممنونم
آدرس ایمیلمو برات گذاشتم
soli_b2001@yahoo.com

خیلی ممنون از لطفت برات دعوتنامه از نوع مدیر و نه از نوع عادی می فرستم.......زرتشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد