شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

یک پسر

حال و هوای تاریکیست

کوچه ما خالیست

چهار تیر چراغ

پنج رشته سیم

چهار پس کوچه بن بست

یک پسر وامانده در عمق کوچه                                                                     

چهار دختر در خانه بی قسمت

و همه وهمه رد پای هجوم

هجوم خنده ها

هجوم صمیمیت ها

و مادر

و مادر ها نظاره گر

و پدرها بی خبر

و کوچه بی حجاب خواهر

در عمق تصویر کوچه

یک پسر وامانده

و اما یک دختر جا مانده از شعر

او تنها نیست

او آرزو دارد

و اما دغدغه دارد پسر

و اما یک خواب راحت

و اما حال و هوای تاریکیست

کوچه ی ما خالیست

در وسط تصویر کوچه

و من آن پسر وامانده ام

و من تنها تنها ایستاده

نمی روم دنبال تاریکی

 

      83/5/14Image hosting by TinyPic

                                    

نظرات 2 + ارسال نظر
یار استاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ http:// www.eshghemoteali.persianblog.com

.وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر تو راجب عشق متعا لی بگی

خیلی ممنون از نظر پر محبتتان. باشد ما هم به وبلاگ شما حتما سر خواهیم زد و از لطف شما تشکر می کنیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://persia105.persianblog.com

دوست خوبم ممنونم پیغام گذاشتید من هم وب شما رو در وب خودم گذاشتمش .... ... :)


و دست هایت با دستان من آشناست

در خلوط روشن با تو گریسته ام

برای خاطر زندگان،

و در گورستان تاریک خوانده ام

زیباترین سرود ها را؛

زیرا که مردگان این سال

عاشق ترین زندگان بوده اند

در زندگی زخم های هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد.
این دردها را نمی شود به کسی اضهار کرد چون عموما عادت دارند که این دردهای باور نکردنی را جزو اتفاقات و پیشامدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگویید یا بنویسد مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند.زرتشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد