شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

عشق منطقی

وقت بیکاری عشق

دنبا ل غربت تو

همراه حسرت من

درشهر بی محبت

آخرش برتن دیوار می ماند:

                            عشق من تو محبت

عشق دوست داشتن است

و من دنبال عشق

و تو در غبته من

و محبت در گذر نگاه تو

           دل را می گذارد بی محبت

عشق در پس نگاه است

و من مقتول نگاه

و دادگاه تو را قاتل می پندارد

در یک عشق منطقی

صادر می کند حکم اعدام

روحم مدام سگ دومیزند

تا عوض کنم حکم را

حیف

هر جا می روم

بر علیه توست همه چیز

پشت سرم هیچ کس نیست

این خواص دل بریدن است

خودت بنا کرده ای

بچش؟!

نمی توان کاری کرد

((بیگانه)) خسته است

تو برای ادامه ی قصه

باید بگذاری چیزی یادگاری

                           یک خنجر برای هنگام اعدام

                           من خنجر  غصه  نقاشی

من آخر چند من است؟

خنجر لازمه ی رسیدن به یار

غصه به خدا نرو

نقاشی یادگاری

یادگار برای کی ؟

ما بی یادگاریم

آخر وقتش نبود

پولش نبود

بچه دردم آن نیست

نسل عاشق زنده نمی ماند

زنده

یکی معنی اش را بگوید

آخر من از فردا می ترسم

و می دانم تو از دولت یار گریزانی

در بیداری ماهیها

                 تنها شاهد منم

نمیدانم شاید گریز دل باشی

جرات گفتن ندارم

دادگاه تو را می خواهد

تو از خاکستریهای باد نگریز

آنها همه جایند

شاید در وسوسه خندیدن

کسی خواهد مرد

                انشاالله تو نیست

بمان تاماشگر کم است

من از فردای می ترسم

شاید در جای احساس دست تو

قلبم دلتنگ توست

و از ته کوچه ی عشق

من با تو سخن می گویم

تا بمانی تماشگر کم است

او سرنوشتش دست من است

 وسرنوشت من دست او

بگذار تا ته سرنوشت بازیگر بمانیم

بگذار راوی قصه اش را بگوید

ته قصه اش یک تراژدی ست

آن هم منتظر من و نوست

در ته کوچه عشقدو مرغ و خروس به تماشای همند

باشد مزاحمشان نشوم

آن سر کوچه

به تماشای یک بازی دخترانه منتظرم

آن دختران از نسل عاشقانند

آنها در نگاه

آنها در چهره

آنها پر از تکرا عشق منتطقی اند

باشد عاشقشان نشوم

من از فردا می ترسم

آخر قدم کوتاه است

و چوبه دار بلند

باید من همدم خنجر بمانم

اعدام در حال اجراست

تو در حال مردنی

مثل من

((بیگانه)) دارد میمیرد

خنجر قرمز مایل به سرخ بر روی نقاشی ست

کوچه

یک زوج جوان دارند رد می شوند

رد می شوند فقط همین

دو نعکش به قبر ستان می روند

و من شاعر مترجم زندگیم:

                             زندگی یعنی مردن دو عاشق در اوج دوست داشتن

                             زندگی یعنی رد شدن ثانیه ها در پی نگاه

                             زندگی مرگ در عشق منتطقی

                             زندگی تصویر دختری در ذهن عابری

                             زندگی مردن یک((بیگانه)) همراه عاشقش

زندگی یعنی عبادت در رقابت عاشقان است.

3/11/82

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد